نام کاربری:   کلمه عبور:        کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟  |  ثبت نام

اعترافات یک جاسوس انگلیسی(29)

كتاب سپس توصيه به ويران كردن نقاط قوت و گسترش نقاط ضعفشان مي كند و روش هاي انجام اين كار را ارائه مي كند.

این كتاب مراحل زير را براي گسترش نقاط ضعف آنها توصيه مي كند:

 

1.      با ايجاد سوء ظن ميان گروه هاي مخالف و انتشار كتاب هايي براي برانگيختن بيشتر اختلافات مي توان اختلافات را تشديد كرد. در راه تخريب و تفرقه نبايد از صرف هيچ هزینه ای دريغ كرد.

 

2.      با ممانعت از گشايش مدارس اسلامی و انتشار كتب گمراه کننده و سوزاندن و از بين بردن كتاب هاي ديني و منصرف كردن مردم از فرستادن فرزندانشان به مدارس ديني بوسیله انتشار افتراء و توهين عليه عالمان ديني مي توان آنها را در جهل و ناداني باقي نگه داشت.

 

 

3و 4. مي توان آنها را در ناآگاهي نگاه داشت. به اين ترتيب كه مي توان در حضورشان از بهشت تعريف كرد و آنها را متقاعد كرد كه به كار كردن براي زندگي دنيوي نياز ندارند. مي توان حلقه هاي تصوف و كتاب هايي كه سفارش به زهد[دروغین و تصنعی] مي كنند را گسترش داد؛‌مثل احياء‌العلوم نوشته غزالي و اشعار مثنوي نوشته جلال الدين رومي (مولوي) و كتاب هاي ابن عربي.

برای آگاهی بیشتر از عقاید باطل باصطلاح عرفا دوستانمان را دعوت  می کنیم به مرور مقالات و نوشتارهای سایت پربار پژوهشی درباره ابن عربی، عرفان و تصوف به آدرسwww.ebnearabi.com]

 

5.مي توان ديكتاتوري حاكمان را با بيانات زير تقويت كرد: آنها سايه خدا در زمين هستند و ابوبكر ،‌عمر،‌عثمان،‌علي،‌اموي ها و عباسي ها قدرت را با شمشير و زور تصرف كردند و به تنهايي حكومت كردند. براي مثال ابوبكر با كمك شمشير عمر و آتش زدن خانه هاي كساني كه از او اطاعت نمي كردند مثل خانه فاطمه [سلام الله علیها]به حكومت رسيد. و عمر با وصيت ابوبكر خليفه شد و عثمان با دستور عمر حاكم شد. علي [عليه السلام] با انتخاب انقلابيون به حكومت رسيد*معاويه قدرت را با شمشير دردست گرفت. سپس بني اميه خلافت را به ارث بردند. خلافت در ميان عباسي ها هم به همين شكل انتقال مي يافت. همه اينها شاهد اين مدعاست كه خلافت و حكومت در اسلام به صورت ديكتاتوري ست.

 

*[در مورد به حکومت رسیدن امیرالمومنین علی علیه السّلام شایان تذکر است که مردم پس از بیست و پنج سال ظلم و ستم و تبعیض خلفای غاصب، خود به در خانه وصی پیامبر صلی الله علیه و آله هجوم بردند و از ایشان خواستند حکومت را به دست بگیرند. در مورد خلافت خلفای غاصب و درخواست مردم برای بیعت با امیرالمومنین علیه السّلام از آن حضرت خطبه ای زیبا و رسا در نهج البلاغه نقل شده است که به خطبه شقشقیه مشهور است. بخش هایی از این خطبه را در ادامه می خوانید:

 

آگاه باشيد به خدا سوگند ابا بكر، جامه خلافت را بر تن كرد، در حالى كه مى دانست جايگاه من نسبت به حكومت اسلامى، چون محور آسياب است به آسياب كه دور آن حركت مى كند. او مى دانست كه سيل علوم از دامن كوهسار من جارى است، و مرغان دور پرواز انديشه ها به بلنداى ارزش من نتوانند پرواز كرد. پس من رداى خلافت رها كرده و دامن جمع نموده از آن كناره گيرى كردم و در اين انديشه بودم كه آيا با دست تنها براى گرفتن حق خود به پاخيزم يا در اين محيط خفقان زا و تاريكى كه به وجود آوردند، صبر پيشه سازم كه پيران را فرسوده، جوانان را پير، و مردان با ايمان را تا قيامت و ملاقات پروردگار اندوهگين نگه مى دارد. پس از ارزيابى درست، صبر و بردبارى را خردمندانه تر ديدم. پس صبر كردم در حالى كه گويا خار در چشم و استخوان در گلوى من مانده بود. و با ديدگان خود مى نگريستم كه ميراث مرا به غارت مى برند.
تا اينكه خليفه اوّل، به راه خود رفت و خلافت را به پسر خطّاب سپرد ... هر دو از شتر خلافت سخت دوشيدند و از حاصل آن بهره مند گرديدند.
سرانجام اوّلى حكومت را به راهى در آورد، و به دست كسى (عمر) سپرد كه مجموعه اى از خشونت، سختگيرى، اشتباه و پوزش طلبى بود ...سوگند به خدا مردم در حكومت دومى، در ناراحتى و رنج مهمّى گرفتار آمده بودند، و دچار دو رويى ها و اعتراض ها شدند، و من در اين مدت طولانى محنت زا، و عذاب آور، چاره اى جز شكيبايى نداشتم، تا آن كه روزگار عمر هم سپرى شد.  
...
تا آن كه سومى به خلافت رسيد، دو پهلويش از پرخورى باد كرده، همواره بين آشپزخانه و دستشويى سرگردان بود، و خويشاوندان پدرى او از بنى اميّه به پاخاستند و همراه او بيت المال را خوردند و بر باد دادند، چون شتر گرسنه اى كه بجان گياه بهارى بيفتد،  عثمان آنقدر اسراف كرد كه ريسمان بافته او باز شد و أعمال او مردم را برانگيخت، و شكم بارگى او نابودش ساخت.
روز بيعت، فراوانى مردم چون يال هاى پر پشت کفتاربود، از هر طرف مرا احاطه كردند، تا آن كه نزديك بود حسن و حسين عليه السّلام لگد مال گردند،  و رداى من از دو طرف پاره شد. مردم چون گلّه هاى انبوه گوسفند مرا در ميان گرفتند. امّا آنگاه كه به پاخاستم و حكومت را به دست گرفتم، جمعى پيمان شكستند  و گروهى از اطاعت من سرباز زده و از دين خارج شدند،  و برخى از اطاعات حق سر بر تافتند،  گويا نشنيده بودند سخن خداى سبحان را كه مى فرمايد: «سراى آخرت را براى كسانى برگزيديم كه خواهان سركشى و فساد در زمين نباشند و آينده از آن پرهيزكاران است» آرى به خدا آن را خوب شنيده و حفظ كرده بودند، امّا دنيا در ديده آنها زيبا نمود، و زيور آن چشم هايشان را خيره كرد. ..]

 

6.       باید مجازات اعدام براي قتل را از قانون كيفري شان حذف کرد. [مجازات اعدام تنها بازدارنده ي قتل و سرقت مسلحانه است. بدون مجازات اعدام نمي توان مانع از از هرج و مرج و سرقت های مسلحانه شد]. با ممانعت از مجازات راهزنان و دزدان و تقويت خرابكاران و دادن سلاح به آنها و حمايت آنها در ايجاد اغتشاش می توان ناامني راه ها را بیشتر و بیشتر كرد.

 

 

7.     مي توان آنها را با انتشار اين گفته ها در بیماری نگاه داشت: همه چيز وابسته به تقدير از پيش تعيين شده خداوند است. همه اينها از سوي خداست و درمان هيچ فايده اي ندارد. آيا خداوند در قرآن نمي فرمايد: و الذي هو يطعمني و يسقين و اذا مرضت فهو يشفين و الذي يميني ثم يحيين [يعني او كسي ست كه مرا سير و سيراب مي گرداند. او مرا شفا مي دهد زماني كه بيمارماوست كه جان مرا مي گيرد و سپس مرا برمي انگيزاند."‌ سوره شوري 79و80و81] پس شفا و مرگ به دست خداست و بدون خواست خداوند راهي براي شفا و نجات از مرگ كه قضا و قدر الهي ست نيست.

[وظیفه بیمار رجوع به درمانگر حاذق و طلب شفا از خداست چنانچه امام صادق علیه السّلام فرمودند:پيامبرى از پيامبران بيمار شد. گفت درمان نمى كنم تا همان كسى كه بيمارم كرده است، خود درمانم كند. خداوند عزوجل به او وحى فرستاد: «شفايت نمى دهم، مگر آن كه درمان كنى، كه شفا از من است».(مكارم الاخلاق، ص ۳۶۲)

همانطور که امام حسن مجتبی علیه السّلام زمانی امیرالمومنین در اثر ضربت ابن ملجم ملعون در بستر بودند برای ایشان طبیب آوردند.]

 

8.      مي توان هرج و مرج را با بيان اين جملات گسترش داد: اسلام دين عبادت است. ارتباطي به امور حكومتي ندارد. بنابراين محمّد [صلي الله عليه و آله]و خلفايش هيچ وزير و نظم و اداره و قوانيني نداشتند.

 

9.      زوال اقتصادي نتيجه طبيعي فعاليت هاي آسيب رساني ست كه تا كنون توصيه شد. ما مي توانيم با فاسدكردن محصولات، ‌غرق كردن كشتي هاي تجاري، آتش افروختن در بازارها، ويران كردن سدها و در نتيجه زير آب بردن مزارع و شهرها و با آلوده كردن شبكه هاي آب نوشيدني آنها به مشكلات اقتصادي آنها بيافزاييم.

 

10.  مردان حكومتي را مي توان به علاقه به نفسانياتي كه موجب فتنه و فساد مي شوند[مثل سرگرم شدن به زنان]، خمر، قمار،‌ رشوه و خرج كردن اموال حكومتي براي امور شخصي شان سرگرم کرد. كارمندان دولتي را به انجام چنين كارهايي تشويق كنيد و به آنهايي كه در اين راه به ما كمك كنند پاداش دهيد.

سپس كتاب توصيه مي كند به لزوم حمايت جاسوسان حكومت بريتانيا براي انجام اين امور آشكارا  و پنهاني و صرف هر گونه هزینه ی ممكن براي نجات آنهايي كه توسط مسلمانان دستگير مي شوند.

 

11.  همه نوع ربا را گسترش دهيد. چرا كه ربا نه تنها اقتصاد ملي را ويران مي كند بلكه مسلمانان را به سرپيچي از قوانين قرآني عادت مي دهد. چرا كه اگر فردي يكي از موادقانوني را زير پا گذاشت، زيرپا گذاشتن ديگر مواد آن هم برايش آسان خواهد شد. بايد به آنها گفته شود كه رباي مضاف حرام است چرا كه در قرآن آمده است لا تاكلوا الربوا اضعافا مضاعفه پس همه اشكال ربا حرام نيست.[در شرع اسلام ربا مطلقاً حرام است و در این آیه و آیات دیگر منظور از ربا همه انواع آن است. در مورد ربا تنها به ذکر دو روایت بسنده می کنیم:   امام صادق علیه السلام فرمودند:  یک درهم ربا نزد خداوند سنگین تر است از هفتاد بار زنا کردن با محارم در خانه خدا. رسول اکرم صلى ‏الله ‏علیه ‏و ‏آله فرمودند: خداى عزوجل رباخوار و ربا دهنده و نویسنده و شاهد بر آن را لعنت کرده است.]

 

12.  با اتهام زدن به علما ارتباط مسلمانان با علمائشان را تضعيف مي كنيم.برخي از مزدورانمان را در لباس علما درخواهيم آورد. سپس آنها با اعمال غلط  خود موجب می شوند مردم به همه علما با نظر شك و ترديد نگاه کنند. بايد اين مزدوران را در الازهر،‌استانبول،‌ نجف و كربلا نفوذ داد. مدارس و دانشگاه هايي - براي دور كردن مسلمانان از علما- خواهيم گشود .در اين مدارس و دانشگاه ها كودكان آمريكائي،‌يوناني و رومي پرورش خواهيم داد و آنها را دشمنان اسلام بار خواهيم آورد. به كودكان مسلمان اين عقيده را القا خواهيم كرد كه گذشتگان آنها مردمي جاهل بودند. اين كودكان را با دشمني علما و دشمني خلفا تربيت خواهيم كرد. درباره خطاهاي  خلفا و اينكه مشغول به لذات دنيوي و زنان صيغه اي بودند و اموال ملت را در فساد صرف مي كرند و و اينكه در هيچ يك از كارهايشان از پيامبر اطاعت نمي كردند خواهيم گفت.

13.  به منظور انتشار اين بهتان كه اسلام از جنس زن بيزار است اين آيه را نقل خواهيم كرد كه الرجال قوامون علي النساءو اين حديث كه المراه كلها شر .

[در مورد جایگاه زن در اسلام و مسیحیت به مقاله تأملی در مقام زن بر مبنای کتاب مقدس رجوع کنید.]

14.  كثيفي نتيجه نبود آب است. بنابراين ما بايد با نقشه هاي متعدد مانع افزايش منابع آب شويم.

 

 

ادامه دارد...

بسم الله الرحمن الرحیم

از مسیحیت بیشتر بدانیم

یک شنبه، 10 آبان 1394
image
  مبشرین کلیسا دائما اسلام را متهم به قوانینی ضد زن میکنند .   و برای اثبات این اتهام تصاویری از زن در نگاه افراط گرایان به تصویر میکشند .   این در حالی است که در اسلام سفارش بسیاری به پاسداشت مقام زن شده است .   اما...
یک شنبه، 29 شهریور 1394
image
      خشونت یکی از نسبت های   باطلی ست که به طور مداوم مبشرین مسیحی و رسانه های غربی در باره اسلام به کار می برند . پاپ بندیکت شانزدهم در اولین سخنرانی خود در آلمان اسلام را دین خشونت نامید . دانمارک با کشیدن...

نحوه جستجو در سایت

1- اینجا کلیک نمایید.

2- عبارت مورد نطر خود را وارد نمایید.

3- اگر بدنبال مقاله ی یا جمله ی مشخصی هستید در قسمت "تنظیمات کلید واژه"، "عبارت دقیق" را انتخاب نمایید.

4- در قسمت "صافی جستجو بوسیله"، فقط "صفحات" را تیک بزنید.

5- به روی دگمه "جستجو" کلیک نمایید.

سوالات متداول

معرفي محصولات

 

 

مجموعه جزوات بررسی های تحلیلی و منصفانه پیرامون مسیحیت تألیف استاد دکتر فریدونی و کتاب محمّد و آل محمّد صلی الله علیهم اجمعین وعده انجیل از گروه پدر مهربان به چاپ رسیدند.

شماره تماس: 

از داخل ايران 09352404609

از خارج 9352404609-98

همچنین کتاب از فریب تا رهایی توسط مؤسسه آفاق به چاپ رسید.

تلفن تماس

22847035

22847786